sadsad x
asdasd
Sipariş / Kargo
  • Teslimat

    Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

    İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size Yurtiçi Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

    Yurtiçi Kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapıyor musunuz?

    Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız herhangi başka kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.

    Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?

    Resmi tatillerde Yurtiçi Kargo teslimat yapmamaktadır.

    Ürünlerim nereden kargoya veriliyor?

    Bross.com.tr adresimizden almış olduğunuz ürünler, Çerkezköy'de bulunan Bross Tekstil fabrikamızdan sevk edilmektedir.

    Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

    Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir e-mail yönlendirmekteyiz. Bu e-mail içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu Yurtiçi Kargo üzerinden takip edebilirsiniz.

    Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?

    Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Yurtiçi Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.

    Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

    Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

    Yurtiçi Kargo şubesine ulaşamıyorum ne yapmalıyım?

    Yurtiçi Kargo sorunları için Bross Müşteri Hizmetlerinden 0533 053 07 86 ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.