sadsad x
asdasd
Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.


Ürün İade Koşulları
İademi Nasıl Yapacağım?

Ürünlerinizi kullanılmamış olmak koşuluyla, tüm aksesuarları ve orijinal faturası ile birlikte eksiksiz bir şekilde 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
İade etmek istediğiniz ürünün kodu, adı, iade nedeni ve istenen diğer bilgiler eksiksiz olarak doldurulmalıdır.
İade edilecek ürün giyilmemiş; ambalajı ve ürün zarar görmemiş olmalıdır.
Bütün iadelerin kargo ücretleri müşterilerimize aittir.
Medikal maskelerimizde ve iç çamaşırlarında iade işlemi yapılmamaktadır.

*Eğer ödeme tipi Kapıda Nakit Ödeme ise IBAN numaranızı müşteri hizmetlerimize sipariş numarası ile birlikte mail atılmalıdır. Banka hesap bilgileri ile siparişi veren kişi bilgileri uyuşmalıdır, aksi takdirde iade ödemesi yapılamamaktadır. Eğer iade formu eksik ya da doldurulmamışsa iade geçersiz sayılır.

İade Süreci Nasıl İşliyor?

İadeniz öncelikle Bross müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.
İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 2 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilmektedir.

Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

Bross
Çevrimiçi
yazıyor...
Bross
Merhaba, nasıl yardımcı olabiliriz
Destek için Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.