Şimdi kayıt ol
%10 İndirim Kazan

Yeni ürünler,Özel teklifler ve en yeni moda İncellemerinden ilk siz haberdar olun.

Kayıt Ol

ŞİMDİ KAYDOL' a bastığınızda,Bross'un Üyelik Sözleşmesi ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz!

İade ve Geri Gönderim İşlemleri
  • İade Süreçleri

    İademi Nasıl Yapacağım?

    Ürünlerinizi kullanılmamış olmak koşuluyla, tüm aksesuarları ve orijinal faturası ile birlikte eksiksiz bir şekilde 15 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

    • İade etmek istediğiniz ürünün kodu, adı, iade nedeni ve istenen diğer bilgiler eksiksiz olarak doldurulmalıdır.
    • İade edilecek ürün giyilmemiş; ambalajı ve ürün zarar görmemiş olmalıdır.
    • Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. 
    • Yurtiçi Kargo dışındaki kargo firmaları ile gönderilen iadelerin kargo ücreti müşterimize aittir.

    *Eğer ödeme tipi Kapıda Nakit Ödeme ise IBAN numaranızı müşteri hizmetlerimize sipariş numarası ile birlikte mail atılmalıdır. Banka hesap bilgileri ile siparişi veren kişi bilgileri uyuşmalıdır, aksi takdirde iade ödemesi yapılamamaktadır. Eğer iade formu eksik ya da doldurulmamışsa iade geçersiz sayılır.

    İade Süreci Nasıl İşliyor?

    • İadeniz öncelikle Bross müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.
    • İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 2 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği  7-15 iş gününü bulabilmektedir.

    İade edilemeyen ürünleriniz var mı?

    Külotlar, hijyen dolayısıyla iade yapılmamaktadır.

     

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.